Spørsmål og svar

Jeg angrer på kjøpet, og ønsker pengene tilbake.

I utgangspunktet refunderes ikke billetter – i henhold til norsk angrerettlov.

Se våre salgsbetingelser for mer informasjon om dette.

Jeg er blitt belastet for et kjøp to ganger. Hva gjør jeg?

I enkelte tilfeller kan det i din kontooversikt fremstå som du har blitt trukket to ganger for ett og samme kjøp. Dette kan for eksempel oppstå om du har opplevd å få en feilmelding under nettkjøp. Som oftest vil ett av beløpene i nettbanken være oppført som en reservasjon, det vil si at det vil stå «reservert» i din kontooversikt. Slike reservasjoner slettes som regel etter 2–5 virkedager (avhengig av hvilken bank du benytter).

Dersom du etter en ukes tid ser at du faktisk har blitt dobbelbelastet for et kjøp, ber vi deg kontakte oss på post@joinevent.no. Send oss da fullt navn og ordrenummer, så skal vi finne ut av hva som har skjedd.

Jeg får ikke meldt på gruppen min på gruppepåmelding!

Gruppepåmeldingen gjelder kun for bedrifter eller større grupper (over 10 stykker) som skal betale med faktura.

Skal du melde på en mindre gruppe kan dere gjøre det på to måter:

  • Alle melder seg på, og betaler for seg selv, men oppgir samme gruppenavn. Da blir dere registrert på samme gruppe.
  • En person bestiller for flere personer ved å gå igjennom den vanlige påmeldingen og oppgir samme gruppenavn på alle de påmeldte. Ordren betales da samlet.

Jeg har ikke mottatt e-postbekreftelse – er jeg meldt på?

E-poster med ordrebekreftelse og billetter blir sendt ut umiddelbart, men det kan ta noen minutter før de kommer fram til din innboks.

Dersom de ikke dukker opp i innboksen din, sjekk at de ikke har havnet blant søppelpost hos deg. Dersom dette er tilfellet, sørg for at du gjør eventuelle nødvendige justeringer i innstillingene på din e-postkonto så du unngår at det samme skjer med fremtidige JoinEvent-foresendelser.

Du kan uansett også logge inn på din konto på joinevent.no, hvor du kan finne alle ordrene dine under fanen «Ordre».

Om du ikke har mottatt billettene dine på e-post, og billettene ikke vises på din brukerkonto, er det sannsynlig at du kan ha lagt inn en feil i din e-postadresse ved kjøp. Vi ber deg da kontakte oss på post@joinevent.no. Husk å ta med ordrenummeret.

Jeg har meldt meg på feil distanse eller skal bytte informasjon på billetten min.

Ta kontakt med oss på post@joinevent.no, så hjelper vi deg. Husk å ta med ordrenummeret.

Jeg har mistet passordet mitt.

Gå til Mistet passord-siden for å få e-post med lenke for å sette nytt passord.

Jeg får ikke logget meg på / får feilmelding.

Da kan det hende at du har en skrivefeil i epostadressen/brukernavnet ditt. Ta kontakt med oss på post@joinevent.no, så hjelper vi deg. Husk å ta med ordrenummeret.